Jaguar, Elektrikli Araçlar Çağına Yeni Logo ve Monogramıyla Adım Atıyor
Otomotiv sektöründe dönüşüm yaşanırken, birçok firma elektrikli araç trendine ayak uydurmanın yollarını arıyor. Bu dönüşümlerden biri de markaların yeniden yapılandırma sürecinde gerçekleştirdiği ‘logo değişimi’ hamleleri oldu. Ünlü otomobil üreticisi Jaguar da bu değişime ayak uyduran markalardan biri.
Jaguar, markasının adını yeni bir fontla yazarak ve 16 çubuklu bir ızgara üzerinde Jaguar logosunu kullanarak logo değişimini gerçekleştirecek. Firma ayrıca yeni monogramlarını da araçlarında kullanmaya başlayacak. Yeni monogramda, J ve R harflerinin birleşimi dikkat çekiyor.
Jaguar CEO’su Adrian Mardell, markanın yeni bir sayfa açtığını ve bu değişimle beraber yeni araçlarının sürücülerle duygusal bir bağ kurmayı hedeflediğini belirtti. Yeniden markalaşma süreciyle birlikte Jaguar, tüketicilere farklı bir deneyim sunmayı amaçlıyor.